Heerco
van der Galiën

“De Zakenman”

Heerco is 26 jaar verbonden geweest aan Herman Miller, variërend van werknemer bij lokale Herman Miller vestigingen tot financieel directeur van Herman Miller in Amerika. Hij heeft niet alleen de Amerikaanse vestigingen vertegenwoordigd, maar was ook verantwoordelijk voor de vestigingen in Europa en wereldwijd (buiten Noord-Amerika).

Heerco is van alle markten thuis: accountancy, marketing, financial, innovative business models en dealer development. In 2017 was het tijd voor een nieuwe uitdaging: LoyalBrand, een gespecialiseerde actieve club, verbonden aan maar één merk: Herman Miller!

Rogier
van der Galiën

“De Creatief”

Jong en vol ambitie: Rogier is een opkomende reclame creatief met een achtergrond in grafisch vormgeven. Momenteel werkzaam bij reclame gigant MediaMonks in Hilversum. Met zijn passie voor design en technologie is Rogier bij LoyalBrand onder andere verantwoordelijk voor creatieve communicatie en design. 

Rogier heeft succesvol zijn Bachelor of Arts behaald door Advertising aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam te studeren. Hij is geschoold door top creatieven uit de New York City advertising scene tijdens zijn uitwisseling met the School of Visual Arts. Rogier heeft een aantal prestigieuze advertising prijzen gewonnen in New York voor opkomend creatief talent (uitgereikt door The One Show – Young Ones Competition).